.main-navigation .main-nav ul li a { background-color: rgba( 0, 0, 0, 0.5 ); }

Svjetleće reklame u vizuelnoj komunikaciji

Vizuelna komunikacija (posmatranje, kontakt očima, govor tijela itd.) je neverbalna vrsta komunikacije koja služi za priopćavanje ideja i informacija koje mogu biti pročitane, pregledane, pogledane. U početku se poistovjećivala sa dvodimenzionalnim slikama. Danas uključuje likovnu umjetnost, znakove, crteže, grafički dizajn, ilustracije, a u poslijednje vrijeme i web dizajn.

Govoreći o jednom segmentu vizualne komunikacije kao što su svjetleće reklame treba imati na umu da je to segment koji inkorporira i likovnu umjetnost, znakove i crteže, nezaobilazni grafički dizajn, ilustraciju, dakle sve ono što čini vizuelnu komunikaciju prema definiciji. Slobodno možemo reći da su svjetleće reklame danas dostigle vrhunac i možemo ih svrstavati u umjetnička djela. To više nisu samo dijelovi pleksiglasa, alkabonda, foreksa, leksana i aluminijuma, koji “svijetle”. To je segment tržišta, dio brenda svake ozbiljnije kompanije, koja želi da se svojim kupcima predstavi u najboljem svjetlu.

U osnovi zajedničko za sve tipove svjetlećih reklame je osvjetljenje reklamnog dijela direktno, indirektno, bočno, pozadinski i slično. Tipovi reklama koje se danas najčešće izrađuju su:

  1. 3D slova, tzv. blok slova,
  2. Displej kutije,
  3. Totemi.

Svjetleće reklame posebno dolaze do izražaja u noćnom efektu kada pokazuju svoj puni kapacitet. Da bi se danas privukla pažnja potencijalnih klijenata, nije važno samo imati reklamu. Bitno je da ona bude posebna, da se ističe, da zasja u punom sjaju i da kao takva bude isplativa investicija. Svjetleće reklame su dio marketinga. Marketing nije uzaludno gubljenje novca. Marketing je ulaganje. Svjetleće reklame su ulaganje u poboljšanje posla. Sa dobro osmišljenom svjetlećom reklamom ostavljate bolji dojam kod poslovnih partnera i potrošača.

Mi Vam možemo ponuditi usluge izrade i montaže svjetlećih reklama na osnovu fer cijene. Mi želimo na tržištu postaviti ovaj sektor privrede u segment umjetničkih djela, u kojem treba da se nalazi.

Mi smatramo da je kvalitet uvijek na prvom mjestu. Kvalitet ima svoju cijenu, ali ona i nije tako bitan faktor kada čujete pohvale poslovnih partnera za vizuelnu komunikaciju koju ste postigli.

Elektro test želi da se u ovom segmentu nametne kao lider u poslovanju kako u lokalnom dijelu Sarajeva, tako i u ostatku Bosne i Hercegovine kao i regiona (Hrvatske, Srbije, Crne Gore, Albanije).

ET Team

Close Menu
×
×

Cart